Art World
Dobrodošli na forum o umetnosti.
Ako ste ljubitelji bilo koje vrste umetnosti, registrujte se da bismo se zajedno zabavljali ovde.

Admin tim.

Join the forum, it's quick and easy

Art World
Dobrodošli na forum o umetnosti.
Ako ste ljubitelji bilo koje vrste umetnosti, registrujte se da bismo se zajedno zabavljali ovde.

Admin tim.
Art World
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Art World

You are not connected. Please login or register

Origin: Spirits of the past

5 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Origin: Spirits of the past  Empty Origin: Spirits of the past Tue Jan 25, 2011 8:43 am

pSyChedeliC HeroiNe

pSyChedeliC HeroiNe
Designer
Designer

Origin: Spirits of the past  Origin-spirits-of-the-past-1

Spoiler:

2Origin: Spirits of the past  Empty Re: Origin: Spirits of the past Tue Jan 25, 2011 11:06 am

Warrior soul

Warrior soul
Werewolf
Werewolf

Ovo sam videla dok sam listala neki sajt sa spiskovima anime-a, i stavila sam ga sa strane u tab, kao 'ogledaću ga' ali na kraju nisam.
Kakav je?

3Origin: Spirits of the past  Empty Re: Origin: Spirits of the past Wed Jan 26, 2011 7:13 am

pSyChedeliC HeroiNe

pSyChedeliC HeroiNe
Designer
Designer

Meni odlican i toplo preporucujem. ^^ Crtez je jako lep, kako likova, tako i predela. Prica je takodje dobra, plakala sam pri kraju, nisam mogla da se susdrzim. Ovo je sa soundtracka: https://www.youtube.com/watch?v=j_dtrZXmfBQ

4Origin: Spirits of the past  Empty Re: Origin: Spirits of the past Wed Jan 26, 2011 7:26 am

Warrior soul

Warrior soul
Werewolf
Werewolf

Def mi je onda na listi onoga što treba da odgledam, kao i 10894038u9038430
drugih filmova... *uzdah*

5Origin: Spirits of the past  Empty Re: Origin: Spirits of the past Wed Jan 26, 2011 7:33 am

pSyChedeliC HeroiNe

pSyChedeliC HeroiNe
Designer
Designer

Valjda ce doci red i na njega! ^^

6Origin: Spirits of the past  Empty Re: Origin: Spirits of the past Wed Jan 26, 2011 8:17 am

Warrior soul

Warrior soul
Werewolf
Werewolf

Nadam se da ću u neko skorije vreme imati dovoljno vremena da odgledam sve što želim, uključujući i ovo... :D

7Origin: Spirits of the past  Empty Re: Origin: Spirits of the past Thu Jan 27, 2011 4:10 am

♦Bloody♦Mary♦

♦Bloody♦Mary♦
N&Ž
N&Ž

Nisam ovaj gledala. Nisam gledala ni jedan anime, osim Naruta i to sasvim malo.

http://www.artworldforum.net

8Origin: Spirits of the past  Empty Re: Origin: Spirits of the past Thu Jan 27, 2011 11:37 am

pSyChedeliC HeroiNe

pSyChedeliC HeroiNe
Designer
Designer

Ovo je film, traje oko 1h i 30min., mozda malo duze. XD

9Origin: Spirits of the past  Empty Re: Origin: Spirits of the past Thu Jan 27, 2011 12:18 pm

Rock'n'Roll

Rock'n'Roll
Art Disaster
Art Disaster

I ja ću gledatiiiiii

10Origin: Spirits of the past  Empty Re: Origin: Spirits of the past Fri Jan 28, 2011 12:49 am

pSyChedeliC HeroiNe

pSyChedeliC HeroiNe
Designer
Designer

Kad odgledas, javi komentar! ^^

11Origin: Spirits of the past  Empty Re: Origin: Spirits of the past Fri Jan 28, 2011 3:40 am

Cinderella

Cinderella
Dreams on Moonlight
Dreams on Moonlight

Ja nisam gledala,ali ako ga nadjem hocu...

12Origin: Spirits of the past  Empty Re: Origin: Spirits of the past Sat Jan 29, 2011 4:53 am

Warrior soul

Warrior soul
Werewolf
Werewolf

Sad kad imam vremena i hoću da ga odgledam nmgu da ga nađem -.-

13Origin: Spirits of the past  Empty Re: Origin: Spirits of the past Sat Jan 29, 2011 6:15 am

pSyChedeliC HeroiNe

pSyChedeliC HeroiNe
Designer
Designer

Link za gledanje:

Kvaliteta nije najsjajnija, ali sta da se radi.
Savet: posto se radi o Megavideu i da ti ne bi blokirao posle 72 minuta, pa bi morala da cekas da odgledas kraj posti player da se napuni, pa predji na Work Offline, tako sto ces ici na File kod pretrazivaca i nadji tako Work Offline, mada si verovatno ovo znala. ^^

14Origin: Spirits of the past  Empty Re: Origin: Spirits of the past Sat Jan 29, 2011 7:20 am

Warrior soul

Warrior soul
Werewolf
Werewolf

Zapravo, nisam, ja sam imala običaj da restartujem čitav adapter da ne bih čekala 50 minuta xP
Hvala za savet, ali ipak sam našla na YT-u sjajan kvalitet, i odgledala.

AAA <3 <3 <3 <3
Znači, in love.
Pogotovo soundtrack 8
Ona pesma kad je on kao drvo <3 <3 8 aw :♥:

15Origin: Spirits of the past  Empty Re: Origin: Spirits of the past Sat Jan 29, 2011 9:26 am

pSyChedeliC HeroiNe

pSyChedeliC HeroiNe
Designer
Designer

Znala sam da ce ti se dopasti! ^o^
Soundtrack je predivan, kao i ceo film.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum